-
Hoe kan ik mijn account aanmaken?
Om uw klantaccount aan te maken, gaat u naar de site en klikt u op het pictogram Mijn account rechtsboven op de startpagina.Klik op "Account aanmaken", vul uw gegevens in en valideer uw account. U ontvangt een samenvattende e-mail ter bevestiging van uw r...
Lees verder -
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik op het pictogram Mijn account rechtsboven op de startpagina. Selecteer links van de "Inloggen" knop 'Wachtwoord vergeten?'U ontvangt een reset-link per e-mail.
Lees verder -
Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?
Wij verbinden ons ertoe de vertrouwelijkheid van de persoonlijke gegevens die door de klant op de website worden meegedeeld, te respecteren en ze te behandelen in overeenstemming met de wet "Informatique et Liberté" van 6 januari 1978.
Lees verder -
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
U kunt uw wachtwoord wijzigen via het tabblad "Accountinformatie" in uw account.
Lees verder -
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Neem contact op met de klantenservice om uw account te verwijderen: - via het contactformulier op de pagina "Contact".
Lees verder
-
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Zodra uw bestelling is bevestigd, kunnen we deze helaas niet meer annuleren of wijzigen. U heeft echter een herroepingsrecht van 14 dagen. Raadpleeg voor meer informatie de AV.
Lees verder -
Hoe kan er besteld worden?
U heeft de mogelijkheid om uw bestelling als gast te plaatsen of door in te loggen op uw account. In de gastmodus, zodra het winkelmandje is gevalideerd, moet u het adres en de leveringsmethode kiezen, het factuuradres kiezen, uw bestelling bevestigen, d...
Lees verder -
Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?
Alle bestellingen kunnen enkel worden gedaan via de website.
Lees verder -
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Je hebt de mogelijkheid om de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop te ontbinden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via het contactformulier. Producten kunnen alleen ongeopend en indien mogelijk, in originele verpakking ...
Lees verder -
Hoe vind ik de bestellingen terug die ik heb geplaatst?
U kunt de geschiedenis van uw bestellingen volgen op het tabblad "Bestellingen" vanuit uw account. U vindt daar de referentie, de datum, de status en de details van uw bestellingen.
Lees verder -
Kan ik mijn leveradres wijzigen nadat mijn bestelling is bevestigd?
Zodra uw bestelling is bevestigd, kunnen we uw afleveradres helaas niet meer wijzigen. Het is erg belangrijk om uw gegevens vooraf goed te controleren. Heeft u toch een foutje gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via ons contactform...
Lees verder -
Wat moet ik doen als wat ik heb ontvangen niet overeenkomt met mijn bestelling of als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling?
Het spijt ons te horen dat er een probleem is met uw bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kunt u contact opnemen met onze klantenservice: - via het contactformulier op de pagina "Contact"
Lees verder -
Wat moet ik doen als ik een beschadigt artikel heb ontvangen?
Het spijt ons te horen dat er een probleem is met uw bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:- via het contactformulier op de pagina "Contact".
Lees verder -
Mijn bestelling is niet geleverd maar ik heb wel betaald?
U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice: - via het contactformulier op de pagina "Contact".
Lees verder
-
Met welke middelen kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt uw bestelling betalen door:- Bankcontact- MAESTRO- Creditcard (VISA, MASTERCARD) Betaling met creditcard is volledig beveiligd door het 3DSecure-protocol.
Lees verder -
Ik heb een probleem tijdens het betalen, wat moet ik doen?
Voordat u uw kaartgegevens opnieuw invoert, moet u ervoor zorgen dat de vervaldatum en het factuuradres correct zijn. We willen je ook vragen om uw rekeningsaldo te controleren. Als u dit allemaal hebt gedaan en het probleem nog steeds niet is opgelost, n...
Lees verder
-
Waar kan ik uw algemene verkoopvoorwaarden vinden?
Zie onze pagina Algemene voorwaarden.
Lees verder -
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op de pagina "Contact".
Lees verder -
Waarom heb ik problemen met het openen van de pagina's van de site?
Als u problemen heeft met het openen van de pagina's van onze website, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen oplossen. U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op de pagina "Contact".
Lees verder -
Waar kan ik de algemene verkoopvoorwaarden vinden?
Zie onze pagina Algemene voorwaarden.
Lees verder
-
Wat is een maaltijdvervanger voor gewichtsbeheersing?
Maaltijdvervangers zijn voedingsproducten waarmee u een maaltijd in zijn geheel kunt vervangen om op gewicht te blijven en af te vallen. De samenstelling is strikt gereguleerd en gecontroleerd op Europees niveau om efficiëntie te garanderen en alle beh...
Lees verder -
Kan ik Gerlinéa Maaltijdvervangers meerdere weken gebruiken zonder risico voor mijn gezondheid?
Ja, u kunt Gerlinéa Meals elke dag eten zonder risico voor uw gezondheid.
Lees verder -
Hoeveel maaltijden per dag kan ik vervangen door een Gerlinéa maaltijdvervanger?
Met als doel af te vallen kun je 2 maaltijden per dag vervangen door een Gerlinéa maaltijdvervanger. U kunt dus uw ontbijt en één van de 2 hoofdmaaltijden van de dag vervangen. Een avondmaaltijd moet bestaan uit vis/mager vlees of peulvruchten (130 tot ...
Lees verder -
Kan ik de ene of de andere Gerlinéa maaltijdvervanger gebruiken?
Gerlinéa-maaltijden bevatten tussen de 200 en 250 kcal. U kunt uw maaltijd kiezen op basis van uw wensen, aangezien Gerlinéa u een verscheidenheid aan geproduceerde smaken en vormen biedt: zoete reep (fruitig of chocolade), milkshake om te drinken ... On...
Lees verder -
Kan ik mijn Gerlinéa-afslankmaaltijd aanvullen met andere voedingsmiddelen?
Je kunt perfect een portie groene groenten (geen vet), of een caloriearm dessert zoals fruit of een magere zuivel (cottage cheese of 0% yoghurt) toevoegen aan je maaltijd.
Lees verder -
Is het verplicht om Gerliné Milkshakes aan te maken met magere melk?
Respecteer het bereidingsadvies en maak de milkshakes bij voorkeur aan met magere melk. De 250 ml melk die moet worden toegevoegd, is een bron van proteïne en calcium en is een onderdeel van het totale nutritionele profiel van het product Afslankproduct...
Lees verder -
Hoe kunt u uw Gerlinéa Milkshake bereiden?
- Voeg 2 maatschepjes poeder toe aan 250 ml magere melk,- Gebruik een garde of een shaker of een blender, mix gedurende één minuut en laat gedurende 3 minuten staan.- Geniet van uw smakelijke uitgebalanceerde en complete maaltijd.
Lees verder -
Hoe zorgt u ervoor dat er geen klontjes komen in een Gerlinéa milkshake?
- gebruik geen warme melk, - Voeg eerst de melk DAN het poeder in uw shaker, - Goed roeren of krachtig shaken, - klop het mengsel niet met een vork. U kunt uw maaltijd de dag ervoor bereiden. Zorg ervoor dat u deze in de koelkast bewaart totdat dez...
Lees verder -
Hoe bereid je een warme Havermout Afslankmaaltijd?
Als je een warme Havermout afslankmaaltijd wilt, is onze aanbeveling om de koude melk in de shaker te doen, het poeder toe te voegen en vervolgens de inhoud te verwarmen in de magnetron voor 1 minuut zonder deksel.
Lees verder -
Kunnen we de kuren van afslankvoedingssupplementen meerdere keren herhalen?
U kunt de kuren met het afslanksupplement van Gerlinéa volledig herhalen totdat u het gewenste resultaat krijgt.
Lees verder -
Hoe gebruik je Gerlinéa afslankmaaltijden?
1) Tijdens een dieet: Gerlinéa-maaltijden passen perfect in een caloriearm dieet met 1200 kcal omdat ze rijk zijn aan eiwitten en minder calorieën bevatten. In dat geval kunt u een maaltijdvervanger voor het ontbijt krijgen ter vervanging van uw gebruike...
Lees verder -
Zitten er allergenen in Gerlinéa-producten?
1) Gerlinéa heeft zichzelf tot doel gesteld om de meest uitgebreide en transparante informatie over allergenen te verstrekken, zodat allergische consumenten, met de hulp van hun arts, de producten kunnen kiezen die ze kunnen consumeren. Gerlinéa heeft al ...
Lees verder
-
Wat zijn de aangeboden levertijden en kosten?
De leveringsvoorwaarden en verzenkosten zijn als volgt (exclusief speciale acties en eventuele kortingen inbegrepen):BelgiëLevertijd 1-3 werkdagen*Bestellingen ≤ 50 euro 4,95 verzendkostenBestellingen boven > 50 euro is gratis*Indien een product niet v...
Lees verder -
Wat gebeurt er als ik bij levering afwezig ben?
Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Je hebt een week te tijd om je pakk...
Lees verder -
Naar welke landen verzendt u?
Elke bestelling die via de site wordt geplaatst, kan alleen worden geleverd in België.
Lees verder